L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els acusen de robatori, receptació, tràfic de drogues i de persones
Gran operació de la Guàrdia Civil contra una banda que estava sent investigada per diversos delictes, entre els quals robatori, receptació, tràfic de drogues i de persones. En total s’han practicat 8 escorcolls, tots a Palma, i s’han detingut almanco 6 persones.
A primera hora d’avui dijous, agents de la USECIC (la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil) irrompien simultàniament a 8 domicilis de Palma. La majoria, al barri de Son Oliva, al número 80 del carrer d’Eusebi Estada, on vivia la presumpta líder de la banda. El desplegament ha causat molta expectació entre els veïnats.
Els agents han escorcollat la casa a fons i s’han endut televisors i diversos objectes, presumptament, procedents de robatoris, a més de documentació.
Un pic han acabat, s’han traslladat al número 1 del carrer d’Hiroshima, situat a molt poca distància. Aquí s’ha produït un altre dels escorcolls en el qual ha participat un ca ensinistrat de la benemèrita. Els agents també s’han endut documentació, una quantitat de droga que no ha estat determinada, i una altra dona ha estat detinguda.
En total, en tota l’operació, s’han produït almanco 6 detencions. Els acusen de robatori, receptació, tràfic de drogues i de persones. La investigació es troba sota secret de sumari.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues