Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La causa de l'incendi pot estar en una caiguda del sistema d'oxigen del centre hospitalari
Almenys 82 persones han mort i 110 han resultat ferides a conseqüència de l’incendi declarat aquest dissabte a l’Hospital Ibn al Jatib de Bagdad.
El Ministeri de l’Interior iraquià ha donat aquest nou balanç del greu incendi, segons recull l’agència de notícies oficial iraquiana, NINA.
Mitjans de comunicació iraquians assenyalen que la causa de l’incendi pot estar en una caiguda del sistema d’oxigen del centre hospitalari, que concentrava a un gran nombre de contagiats per coronavirus.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat