Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Les autoritats no han determinat les circumstàncies de l'atac, si bé ara com ara no han apuntat que sigui d'índole terrorista
Foto: Europa Press
42Almanco cinc persones han estat ferides per un home armat amb un ganivet a l’estació de tren Gare du Nord de París. L’atacant ha estat “neutralitzat” (li han disparat i està en estat crític a un hospital) i detingut, informa l’agència Europa Press. La policia ha indicat que l’incident ha tingut lloc a primera hora del matí, cap a les 6:40 (hora local). Entre els ferits hi ha un agent.
L’empresa estatal ferroviària SNCF ha explicat que els ferits han estat evacuats de l’estació poc després que els serveis d’emergència arribassin al lloc de l’atac. La zona ha estat acordonada, mentre que el servei de trens funciona amb normalitat.
El ministre de l’Interior, Gérald Darmanin, ha agraït a les forces de seguretat la seva “reacció eficaç i valenta” davant l’emergència, ja que va permetre que l’atacant fos neutralitzat “ràpidament” i deixàs de suposar una amenaça.
La policia judicial s’ha fet càrrec de les investigacions, segons fonts fiscals esmentades per Franceinfo. Les autoritats no han determinat les circumstàncies de l’atac, si bé ara com ara no han apuntat que sigui d’índole terrorista.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç