X

Almanco tres persones ferides a Ciutadella en la revetlla de Sant Joan

Els equips d'emergències han fet 25 actuacions en els caragols de Ses Voltes i Santa Clara avui vespre

24/06/2025

Almanco tres persones ferides a Ciutadella en la revetlla de Sant Joan

EFE/David Arquimbau

328

El balanç de la nit del Dissabte de Sant Joan a Ciutadella deixa almenys tres persones ferides en els caragols de Ses Voltes i de Santa Clara d’aquest dilluns vespre. Una d’aquestes persones ferides ha estat traslladada a l’hospital Mateu Orfila amb una fractura a la cama. Segons el darrer balanç de l’Ajuntament de Ciutadella, la Policia Local ha fet 9 actuacions a Ses Voltes i altres 9 durant el caragol de Santa Clara. En una de les actuacions a Ses Voltes s’ha identificat una persona.

Tres persones traslladades a l’hospital

Des de l’Àrea de Salut de Menorca s’ha actualitzat aquest dimarts l’estat de les tres persones ateses a l’hospital Mateu Orfila durant la jornada de dilluns. La dona, de 59 anys, traslladada a l’hospital amb un traumatisme cranial, va ingressar a urgències i hi continua avui matí. Al voltant de les dotze del vespre, es va traslladar una altra dona, de 28 anys, per una ferida al braç i està ingressada a planta. Quan passaven deu minuts de la mitjanit es va atendre, també a urgències, una dona de 77 anys per dolor a un braç. Després de confirmar-se que es tractava d’una contusió, ha rebut l’alta hospitalària.

Al caragol de Ses Voltes, els equips d’emergència han fet 10 actuacions i han atès 10 persones, dues de les quals presentaven ferides i una ha estat traslladada a l’hospital amb una fractura a la cama.

Al caragol de Santa Clara, els equips d’emergència han fet 15 actuacions i han atès 16 persones, una de les quals ha resultat ferida.

Durant l’horabaixa, en el transcurs de les avellanes, es van registrar dues contusions i dos trasllats a centre sanitari per possibles fractures.

Caragol des Born

EFE/David Arquimbau

En el caragol des Born, es van traslladar quatre persones al centre de salut Canal Salat de Ciutadella, dels quals 3 registraren ferides lleus. L’altra persona ferida, una dona de 59 anys, va ser evacuada a l’hospital Mateu Orfila per un traumatisme cranial i ha passat el vespre a l’àrea d’urgències.

Notícies relacionades >

24/06/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT