Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Segons la Guàrdia Civil, formen part d'una organització de senegalesos que es dedica a la venda a la menuda a la via pública
La Guàrdia Civil ha detingut almanco una desena de persones a Magaluf, en una operació policial contra el tràfic de drogues.
Tots els detinguts formen part d’una organització de senegalesos que, segons la benemèrita, es dedica a la venda a la menuda de drogues a la via pública. Durant l’horabaixa han fet dos escorcolls a dos habitatges del carrer Blanc.
Per ara, no s’han intervingut drogues, però sí les substàncies que s’utilitzen per manipular-les. Els detinguts passaran a disposició judicial, previsiblement, diumenge.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13