Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Zelenski, que n'ha culpat les forces russes, ha denunciat aquest atac durant una compareixença telemàtica davant el Consell de Seguretat de l'ONU
146
Almenys 15 persones han mort i 50 més han resultat ferides per l’impacte de diversos míssils en una estació de tren de la regió de Dnipropetrovsk, a l’est d’Ucraïna, segons ha denunciat el president del país, Volodimir Zelenski.
Zelenski, que n’ha culpat les forces russes, ha denunciat aquest atac durant una compareixença telemàtica davant el Consell de Seguretat de l’ONU, advertint que encara hi havia diversos vagons en flames i els serveis d’emergència continuaven treballant en la zona. “La xifra de morts pot augmentar”, ha assenyalat, segons un vídeo compartit en el seu compte de Telegram i recollit per l’agència de notícies UNIAN.
Les autoritats ucraïneses, que temien que Rússia aprofitàs la commemoració aquest dimecres del Dia de la Independència per redoblar els seus atacs, han alertat de diverses operacions a diferents parts del país. A l’oest, a la regió de Jmelnitsky, s’han registrat diverses explosions que, segons activistes opositors bielorussos, deriven de projectils llançats des de la veïna Bielorússia. En concret, parlen d’almenys quatre míssils, informa l’agència DPA.
També s’han confirmat bombardejos a Yitomir, mentre que a Dnipropetrovsk, un nin d’onze anys ha mort per l’impacte d’un míssil en un habitatge. Els sons d’alerta han estat una constant en diferents punts de Ucraïna.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística