L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Les protestes han tingut lloc després d'una manifestació en la qual han participat prop de 4.200 persones
Les protestes que han tingut lloc aquest divendres a Santiago de Xile han acabat amb la detenció de 35 manifestants i 59 policies ferits, en una manifestació en la qual han participat prop de 4.200 persones.
El fets més violents es van registrar en els voltants de la plaça Itàlia, on grups d’encaputxats es van enfrontar a efectius de les Forces Especials de Carabiners. El xoc es va saldar amb diversos ferits, desordre de l’ordre públic i repressió.
Durant la jornada un camió amb canó d’aigua va quedar reduït a cendres en rebre l’impacte d’un còctel molotov. Encara que els funcionaris van aconseguir extingir el foc, els manifestants van tornar a incendiar-lo.
Des de l’Institut Nacional de Drets Humans (INDH) s’ha informat que tres joves van sofrir lesions oculars en aquests disturbis i van ser traslladats d’urgència per a ser atesos. Així mateix, ha condemnat “la violenta i inexplicable agressió que va sofrir aquesta tarda en Plaza Itàlia un dels observadors de l’INDH”.
Les protestes a Xile van esclatar el 17 d’octubre contra la quarta pujada del preu del metre en pocs mesos i van créixer ràpidament fins a denunciar la desigualtat social i plantejar la necessitat d’elaborar una nova Constitució.
El president de Xile, Sebastián Piñera, que va arribar a declarar l’estat d’emergència desplegant a les Forces Armades, va demanar perdó per no escoltar el clam dels xilens i va proposar una “agenda social”. Per a fer-la realitat, va remodelar el Govern i va iniciar un diàleg amb els partits polítics, tant opositors com oficialistes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues