Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La policia ha detingut quatre persones, tres homes i una dona
EFE/ Martin Hunter
109Almenys 49 persones han mort i altres 41 han resultat ferides en un atac terrorista contra dues mesquites en la localitat de Christchurch, a l’Illa Sud de Nova Zelanda, segons ha informat el cap de la policia neozelandesa, Mike Bush.
La policia ha detingut quatre persones, tres homes i una dona, amb diversos graus d’implicació, però cap d’ells té antecedents criminals ni estaven en la llista per terrorisme.
Un dels tirotejos ha estat retransmès en directe a través de les xarxes socials per l’assaltant, que apareix amb roba militar dins del centre de culte disparant a diverses persones amb una arma automàtica. L’assassí va canviar el carregador almenys dues vegades.
La presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol, ha condemnat l’atemptat a Christchurch a través de Twitter. “El fanatisme extremista i radical no pot tenir cabuda a les nostres societats”, ha dit en un moment de “condol i solidaritat amb les víctimes i el poble neozelandès”.
Vull expressar la més enèrgica condemna al terrible atemptat que ha succeït a Christchurch a Nova Zelanda. El fanatisme extremista i radical no pot tenir cabuda a les nostres societats. Moments per mostrar el nostre condol i solidaritat amb les víctimes i el poble neozelandès. https://t.co/gYDoW3SJfU
— Francina Armengol (@F_Armengol) March 15, 2019
— Estem treballant per ampliar aquesta informació —
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle