Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els agents han confiscat diners, cocaïna, així com petites quantitats de marihuana i pastilles
Dos dels detinguts a Magaluf.
80Quatre persones han estat detingudes a Punta Balena per tràfic de droga i venda a la menuda. La Guàrdia Civil ha escorcollat un dels pisos a l’edifici Apolo, on han trobat cocaïna, marihuana, èxtasi, cristall, haixíx i substància de tall per adulterar cocaïna.
També han decomissat devers 2.000 euros en metàl·lic. Tot apunta que venien la droga a un local de tatuatges d’aquesta zona d’oci, a Magaluf. Ha estat un punt de venda molt actiu tot aquest estiu. Els investigadors fa un any que fan feina per agafar-los.
Al mateix temps, en el marc d’aquesta operació, agents de la Benemèrita escorcollaven també a Calvià un altre pis on resideix una família que ha estat detinguda. Són un pare, una mare i una filla, una menor de només 16 anys.
A Vallecas, Madrid, els agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil han detingut dos membres més d’aquesta organització. Presumptament eren a la capital per recaptar mercaderia que després vendrien a Mallorca.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre