L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Els agents han confiscat diners, cocaïna, així com petites quantitats de marihuana i pastilles
Dos dels detinguts a Magaluf.
199Quatre persones han estat detingudes a Punta Balena per tràfic de droga i venda a la menuda. La Guàrdia Civil ha escorcollat un dels pisos a l’edifici Apolo, on han trobat cocaïna, marihuana, èxtasi, cristall, haixíx i substància de tall per adulterar cocaïna.
També han decomissat devers 2.000 euros en metàl·lic. Tot apunta que venien la droga a un local de tatuatges d’aquesta zona d’oci, a Magaluf. Ha estat un punt de venda molt actiu tot aquest estiu. Els investigadors fa un any que fan feina per agafar-los.
Al mateix temps, en el marc d’aquesta operació, agents de la Benemèrita escorcollaven també a Calvià un altre pis on resideix una família que ha estat detinguda. Són un pare, una mare i una filla, una menor de només 16 anys.
A Vallecas, Madrid, els agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil han detingut dos membres més d’aquesta organització. Presumptament eren a la capital per recaptar mercaderia que després vendrien a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques