Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La Conselleria de Medi Ambient assegura que el projecte de sondejos a la mar balear tindrà efectes negatius per a la fauna balear
19La Conselleria de Medi Ambient adverteix que el govern central tan sols ha donat 30 dies naturals perquè els interessats puguin fer al·legacions al projecte de sondatges Medsalt-2 que afecta aigües de les Balears. El president de la Comissió de Medi Ambient, Antoni Alorda, assenyala que el temps mínim que preveu la llei és de 30 dies hàbils.
Alorda opina que davant la complexitat d’un projecte com aquest, Madrid hauria d’haver donat més temps per estudiar-lo. El responsable de la Comissió de Medi Ambient explica que el projecte de prospeccions tendrà efectes negatius per a la fauna.
Escolta l’entrevista completa a Antoni Alorda, president de la Comissió de l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada