Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'empresa concessionària afirma que la setmana que ve ja estaran en marxa la cartelleria, les pantalles i l'aplicació funcionarà correctament
Una setmana després de la posada en marxa de la nova contracta d’autobús a Eivissa encara hi ha queixes dels usuaris per mal servei. L’empresa concessionària ALSA assegura que ha reforçat línies. També reconeix que ha comès errors i demana paciència als usuaris.
Molts usuaris d’autobús encara no estan satisfets amb el servei. Altres esperaven una revolució més grossa, però també hi ha qui agraeix les línies noves. ALSA assegura que ha reforçat les línies entre Eivissa i Sant Antoni, i Eivissa i Santa Eulària. Tot i que aquest matí encara hi havia gent a Sant Antoni que quedava fora.
Vesins de Cala d’Hort i de Cala de Bou s’han queixat de la supressió de línies i parades. S’intentarà reprendre la parada de Cala d’Hort a petició del Consell, però és més difícil recuperar la línia que connectava els centres educatius de Cala de Bou, perquè no estava prevista en el contracte.
La setmana que ve posaran la nova cartelleria a les estacions i a les parades i funcionaran les pantalles al Cetis. També millorarà l’aplicació que indicarà en temps real quan arriba el bus. Aquests dies, ALSA ha transportat diàriament unes 20.000 persones. Té 250 treballadors i en els pròxims dies contractaran 80 conductors més per l’increment de línies i freqüències a partir de maig. Ara busquen sense descans habitatge per a ells, perquè traslladaran també xòfers de la Península.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya