Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Inaugura l'exposició 'Qui falta al museu?' en el Museu Krekovic en la qual es combina una intervenció artística, fotografia, instal·lació i creació sonora
Reflexionar sobre la invisibilització de les dones dins el món de l’art al llarg de la història. És el que vol fer l’exposició Qui falta al museu?, que aquest divendres s’ha inaugurat en el Museu Krekovic amb motiu del 8M, Dia Internacional de les Dones. El projecte ha estat creat per l’alumnat de segon a quart d’ESO de l’institut d’ensenyament secundari Nou Llevant i es podrà visitar fins al 22 de març.
L’exposició combina fotografia, instal·lació i creació sonora. L’objecte principal és una col·lecció de capses de cartó dedicades a dones invisibilitzades al llarg de la història de l’art amb missatges crítics i reivindicatius. Estan inspirades en les màscares de goril·la utilitzades pel col·lectiu Guerrilla Girls creat a Nova York l’any 1985.
La mostra es complementa amb una exposició de fotografies en les quals l’alumnat apareix amb les capses de cartó. També hi incorpora un ambient sonor creat amb les veus de l’alumnat, que reciten textos, preguntes i reivindicacions vinculades al projecte.
Es pot visitar en el Museu Krekovic fins al 22 de març.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes