Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Fins dissabte hi haurà portes obertes per donar a conèixer els resultats de la tercera campanya d'excavacions
Alumnes de 1r d’ESO de l’IES Baltasar Porcel, d’Andratx, es converteixen en arqueòlegs per un dia. Fan feina amb totes les eines necessàries i prenen nota de tot el que veuen. Treballen a l’arqueòdrom de Son Mas, un jaciment educatiu, i ho fan talment com si fos real.
Com sol passar a un jaciment, els resultats es fan esperar, però, finalment, han fet algunes troballes. Amb tot el que han après aquest dimarts, han pogut imaginar com era la vida llavors.
També han pogut conèixer les troballes d’època postalaiòtica de la tercera campanya d’excavacions del jaciment.
Els experts calculen que encara hi ha més de mil metres quadrats de jaciment per descobrir. Fins dissabte hi haurà portes obertes per donar a conèixer les excavacions actuals.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament