Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els científics han descobert que bona part dels plàstics arriben arrossegats des del nord d'Àfrica
Plàstic Zero és un projecte de conscienciació mediambiental que intenta esbrinar d’on surten els plàstics que arriben a les nostres platges. A Eivissa, aquest dilluns els alumnes de l’institut de Sa Colomina han classificat mostres de ses Figueretes per analitzar-les en un laboratori.
Els alumnes de l’institut de Sa Colomina fan aquesta activitat una vegada al mes, durant tot el curs escolar. A la platja de ses Figueretes, i sempre des del mateix punt, recullen mostres d’arena per classificar la tipologia dels plàstics i microplàstics que troben.
Aquesta contaminació marina no sempre és generada per usuaris de la platja. Els científics han descobert que bona part dels plàstics arriben arrossegats des del nord d’Àfrica.
Els alumnes participen en la primera part d’un estudi científic orientat a comprendre millor les conseqüències de la contaminació marina per plàstics, els canvis en la biodiversitat, així com els efectes en el canvi climàtic.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció