Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Prop d'un centenar d'estudiants d'una desena d'universitats aprendran com es desenvolupa el procés de 'fact-checking'
Imatge d'arxiu. / SHUTTERSTOCK
240Quinze alumnes de Periodisme del Centre d’Ensenyament Superior Alberta Giménez (CESAG) de Palma comprovaran la veracitat dels missatges que plantegin durant la campanya electoral per al 28 de maig els principals candidats autonòmics.
Segons ha informat el centre universitari en un comunicat, aquesta actuació s’integra en un projecte estatal de verificació dels fets, promogut pel web informatiu especialitzat en verificació Newtral.
Els estudiants que duran a terme aquesta funció reben aquest dimarts un curs de cinc hores per aprendre a detectar notícies falses o errònies i contrastar les afirmacions dels polítics amb dades procedents de fonts fiables.
“El projecte ‘Verificató electoral’ és un ‘hackató de verificacions’ en el qual prop d’un centenar d’estudiants d’una desena d’universitats aprendran com es desenvolupa el procés de ‘fact-checking’ polític”, explica el CESAG.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals