Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Instituts de Portugal, Finlàndia i Letonia també hi participen al projecte
L’aplicació Blippar, llançada al mercat el 2011, va servir d’inspiració al professorat de l’Institut Sa Colomina per presentar una iniciativa a Erasmus Plus, el programa europeu que subvenciona projectes educatius. El que procedia d’aquest centre eivissenc, aviat va ser aprovat.
Els varen respondre professors d’instituts de Portugal, Finlàndia i Letònia. Aquests dies són aquí, aprenent dels 30 alumnes de quart d’ESO de Sa Colomina, participants en el projecte.
En dos anys, els quatre instituts participants hauran d’haver realitzat una guia turística de les seves ciutats, afegint-hi nova informació sobre llocs d’interès, gastronomia o rutes. Tot a través dels blips.
Més endavant, els alumnes visitaran els països que participen en el projecte i comprovaran in situ i a través de la càmera dels seus mòbils, el treball realitzat pels seus companys.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta