La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El projecte escolar, que ha durat dos cursos, ha ensenyat els infants i les famílies a alimentar-se de manera saludable
El menjar bo hauria de ser divertit i, sobretot, saludable. Una lliçó que han après durant dos cursos sencers els alumnes de 6è de primària del CEIP Cervantes de Sant Antoni de Portmany.
Els escolars han investigat el tema a fons i han recollit els seus nous coneixements en un llibre que aquest dimecres han presentat al mateix centre educatiu. Volen ajudar a estendre els hàbits saludables entre els vesins de la localitat.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació