Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Agents de la Policia Local han ensenyat als infants, d'una manera divertida, com actuar davant d'una emergència
Tenim una emergència. Un autobús, que baixava de la Mola, ha bolcat en la carretera. Hi ha ferits. Li preguntarem als petits protagonistes. Aquí cadascun té el seu paper i ha d’aprendre com fer-ho. Afortunadament tot ha anat bé i quedarà en lliçó apresa.
Són els tallers que promou el Govern per als alumnes de primària de tots els col·legis de les Illes, on es dona a conèixer com reaccionar davant d’una emergència. Aprendre d’una manera divertida amb la companyia dels professionals.
Els alumnes tenen les coses clares. Amb aquestes reflexions, un 10 al taller d’aquest dimecres. Ja estan preparats per reaccionar davant d’una emergència.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície