Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La Fundació Bit i la UIB formen emprenedors d'Europa en salut electrònica
Una aplicació mòbil que permeti als usuaris pre diagnosticar una malaltia, i estalvii visites innecessàries al metge, o un control domòtic de l’habitatge per donar més independència als discapacitats o a la gent gran. Són dues de les propostes presentades aquests dies a França per 8 alumnes de la UIb al curs d’estiu eHealth Eurocampus.
Provenen de branques diferents: 5 d’ells cursen estudis a l’Escola Politècnica Superior i els altres 3 a la Facultat d’Infermeria. L’objectiu, però, és implementar ambdues disciplines.
I és possible i factible per millorar la vida de moltes persones.
Una quarantena d’alumnes de diferents països d’Europa han participat en aquest curs, al qual es vol dotar els joves d’habilitats d’emprenedoria.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució