Els apicultors de Formentera s’enfronten al problema de la sequera agreujat per l’afectació de l’arna de la cera
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
La Fundació Bit i la UIB formen emprenedors d'Europa en salut electrònica
Una aplicació mòbil que permeti als usuaris pre diagnosticar una malaltia, i estalvii visites innecessàries al metge, o un control domòtic de l’habitatge per donar més independència als discapacitats o a la gent gran. Són dues de les propostes presentades aquests dies a França per 8 alumnes de la UIb al curs d’estiu eHealth Eurocampus.
Provenen de branques diferents: 5 d’ells cursen estudis a l’Escola Politècnica Superior i els altres 3 a la Facultat d’Infermeria. L’objectiu, però, és implementar ambdues disciplines.
I és possible i factible per millorar la vida de moltes persones.
Una quarantena d’alumnes de diferents països d’Europa han participat en aquest curs, al qual es vol dotar els joves d’habilitats d’emprenedoria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia