Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El president de la UD Eivissa ha repassat l'actualitat de l'entitat una vegada finalitzada la primera volta
“Tenim la millor plantilla que ha tingut el club en la seva història”. Amadeo Salvo ha estat rotund. Creu que el club ha confeccionat un gran grup, tot i que reconeix que ara mateix hi ha un equip millor, que és el Castelló. Diu que és una lluita de tots dos equips pel títol.
El president de la UD Eivissa ha repassat l’actualitat del club una vegada finalitzada la primera volta. No espera fer grans canvis en instal·lacions, com un estadi nou, fins que el club es consolidi al futbol professional. Ha estat diplomàtic. Ha agraït a aficionats i institucions el seu suport. I demana als socis que no vagin als partits que deixin els seus carnets a altres aficionats.
Quant a fitxatges, Amadeo Salvo diu que no tenen urgències, perquè, tot i la sortida d’Abde, tenen una plantilla molt compensada.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat