L’Associació de Mares i Pares de Persones amb Discapacitat de les Balears celebra el festival de clausura de les seves escoles d’estiu, que posa el punt final a les activitats d’aquesta temporada, en què han participat 400 alumnes. Com cada any des de 1995, els participants de les escoles d’estiu han fet actuacions davant els seus familiars, i s’han lliurat els premis del festival. Enguany, hi ha hagut quasi 300 usuaris a Mallorca i una norantena a Eivissa que s’han beneficiat d’aquestes activitats estiuenques. La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha assistit a l’acte i s’ha compromès a fer feina per la concertació de l’oci adaptat.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa