Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tampoc no ho farà Galarreta, que encara no està recuperat
El davanter senegalès Amath Ndiaye es perdrà amb tota seguretat el partit d’aquest dissabte contra el Reial Oviedo, així com el duel del dilluns 29 contra el Fuenlabrada. Això de moment. Està en l’aire si el jugador arribarà a temps per als enfrontaments contra Leganés i Las Palmas.
Amath, que es va lesionar en la darrera jornada contra l’Sporting, suposa una baixa sensible per a l’equip de Luis Garcia Plaza. Fins ara, el senegalès és el màxim golejador del Mallorca aquesta temporada amb vuit gols.
L’absència d’Amath s’afegeix a la de Iñigo Ruiz de Galarreta, que serà baixa durant una setmana més com a mínim.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles