Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
L'Associació d'Habitatges Turístics és amfitriona de la primera fira internacional del sector a Inca
167
“Sí, és una passa cap endavant, però no crec que sigui suficient perquè l’oferta il·legal s’ha disparat a Palma i mentre hi ha demanda i no hi ha oferta legal, surt la il·legal per cobrir-la”, diu Antoni Barceló, president de l’Associació d’Habitatges Turístics (Habtur). Ho fa en referència a l’aval del Suprem a la prohibició de Cort del lloguer de vacacions a la ciutat, una activitat que, quant a la iniciativa fora d’ordenació, l’entitat té quantificada en 200 pisos.
Barceló ha descartat per a enguany “l’extraordinària” temporada de l’any passat amb “molta gent que havia de recuperar vacances” tot i que serà “bo”. Igualment, no han detectat els apartaments i altres establiments de lloguer de vacacions, el fort increment de demanda anticipada que hi ha qui havia anunciat: “N’hi ha un poc més que altres anys per febrer i març, però no fa llarg”.
Amb vista al futur, el representant patronal diu que s’ha d’encarar “de la mà del Govern” amb una regulació que respongui a allò que de cada vegada més demanda el mercat: “oferta de qualitat i legal”. En aquest sentit, ha lamentat que l’esforç inspector “fins ara ha recaigut més en l’oferta legal que en la il·legal”.
Tot això ho ha dit Barceló en una entrevista a IB3 Ràdio/IB3 Notícies, el dia que la seva és l’entitat amfitriona d’Habturalia, la primera fira internacional del sector que se celebra a les Illes: “Sempre havíem d’anar a fora per les fires i ara la tenim aquí”; concretament, a la Fàbrica Ramis d’Inca amb el suport del Govern, el Consell de Mallorca i l’Ajuntament d’Inca.
El Consell de Mallorca vol fer-se passar per turista per ubicar l’oferta d’allotjament il·legal
“La prohibició de pisos de lloguer turístic avalada pel Suprem no ha millorat la situació”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals