Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
La col·laboració amb Produccions de Ferro ha estat clau per afavorir aquest creixement i obrir noves línies de treball
Nuestros Muertos és una peça dura, que obri un debat ètic i emocional a partir d’una conversa entre una mare i l’assassí del seu fill, entremesclant-se la violència d’ETA i del franquisme. Amb aquest espectacle de la companyia madrilenya Micomicón es comença la programació de tardor del Teatre del Mar. Una temporada que creix, amb onze espectacles programats, gairebé el doble de l’habitual. Carles Molinet, director del Teatre del Mar, n’explica els motius: “Hem iniciat una col·laboració amb Produccions de Ferro que ens obre a noves línies de treball, que se sumen a les produccions pròpies del teatre”, ha dit Molinet. Un d’aquests projectes és el Festival de la Paraula, que en aquest darrer tram de l’any presentarà L’Arquitecte, de Josep Ramon Cerdà i Les penes del Jove Werther, de Miquel Mas Fiol. “Estam molt satisfets de la col·laboració amb el Teatre del Mar, volem donar servei al sector de les arts escèniques balears perquè trobin aquí un espai on desenvolupar els seus projectes”, ha afegit Cristina Bugallo, responsable de comunicació i projectes de Produccions de Ferro.
Altres obres que es podran veure fins a final d’any són Contención Mecánica, de Teatre de los Invisibles o La mare, el Dimoni i Jo, de Sala Trono. Molinet ha aprofitat la presentació de la programació per reivindicar la importància de les companyies “clàssiques”, que mantenen una manera de fer i un estil propi. Circumstància que, a parer seu, es va perdent.
La Carpa Diem continuarà amb petits formats com Canto a la Dama, de Mariona Forteza, un projecte de periodisme musical sobre les dones trobadores. També trepitjarà l’escenari Daniel Higiénico, que celebra trenta-cinc anys de companyia. I una efemèride més, el 40è aniversari d’Iguana Teatre, companyia que recuperarà Twist&Txékhov.
No s’oblida el Teatre de la part social, continuant amb els programes amb escoles i veïnats que donen cohesió a la barriada. També amb aquells que faciliten l’accés a la diversitat com Apropa cultura: els darrers tres anys ha permès un accés inclusiu a gairebé 500 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran