Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El sindicat d'ambulàncies reclama la constitució de la mesa per negociar el nou conveni col·lectiu del sector
Nou conflicte laboral a la vista a les Illes. El sindicat d’ambulàncies de les Balears, FS-TES, amenaça amb una vaga a partir de dia 1 de novembre. Denuncia que encara no s’ha constituït la mesa per negociar el nou conveni col·lectiu del sector del transport sanitari. El vigent va caducar dia 31 de desembre de l’any passat. Les parts implicades -sindicats i patronals- estan citades aquest dijous al Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears.
El transport sanitari engloba el trasllat urgent d’accidentats -actualment gestionat pel Govern– i també el programat (acompanyament de malalts a rehabilitació, radioteràpia i sortides de planta). El sector compta amb devers 800 treballadors a les Balears entre conductors, metges, tècnics sanitaris i telefonistes, entre d’altres categories professionals.
El president del sindicat FS-TES, Rubén Uroz, subratlla que “seria un ridícul clamorós haver d’arribar a una vaga perquè els agents socials i patronals no s’asseuen a negociar”.
De moment, la patronal del sector declina fer declaracions i l’IB-Salut, tot i ser part afectada, se’n desentén. Argumenta que és un problema entre empreses i treballadors.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió