Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Avui s'han manifestat davant l'Ajuntament amb reivindicacions salarials i laborals
Els socorristes que presten servei a les platges de Manacor faran vaga a final de mes si les seves condicions laborals i salarials no milloren. Avui s’han manifestat davant l’Ajuntament amb les seves reivindicacions.
El servei de socorrisme a les platges de Manacor el presten una vintena de socorristes que denuncien que l’empresa concessionària no els proveeix del material necessari per dur a terme la seva feina. La seva reivindicació més gran, però, és que se’ls apliqui el sou que estableix el nou conveni laboral del sector, que implicaria una pujada d’entre 300 i 400 euros al mes.
La concessió del servei de socorrisme a Manacor és per 4 anys i s’acabarà el 2025. L’Ajuntament veu molt complicat poder aplicar les millores salarials mentre el contracte estigui vigent. Treballadors, empresa i Ajuntament han quedat per mantenir una reunió el dimarts vinent. Si no arriben a un acord, els socorristes convocaran una vaga a final de mes.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície