Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Els seus amics i veïns de l'època encara recorden anècdotes que visqueren amb l'artista i guarden amb molta estima un quadre que els va pintar i dedicar
Camilo Sesto va comprar una casa a Cala d’Or als anys 70. Els seus amics i veïns de l’època encara recorden anècdotes que visqueren amb l’artista i guarden amb molta estima un quadre que els va pintar i dedicar.
Eren els anys 70 quan Camilo Sesto arribava a Mallorca, concretament a Cala d’Or. Aquí comprà la casa d’en Manuel de la Calva, membre del Duo Dinámico. Avui els seus vells amics de batalles i revetlles recorden com la seva arribada ja va ser tot un escàndol dins del poble.
Camilo Blanes, natural d’Alcoy, va ser una de les veus melòdiques espanyoles més important de tots els temps amb 52 números u i més de 180 milions de discos venuts. L’any 71 amb “Algo de mí”, el seu primer disc arribava a número u. També va ser pioner en la producció de musicals a Espanya, amb l’adaptació el 1975 de Jesucristo Superstar. Una notícia que va rebre estiuejant aquí, a Cala d’Or.
Amics com en Toni encara guarden records com aquest quadre pintat i dedicat per l’artista. Un record personal que es suma ara a la llarga llista de cançons de la història ja, de la música espanyola.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades