Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els veïns de la zona asseguren que en el darrer any s'han posat murs de formigó damunt la posidònia, amb cadenes i boies vermelles
Fins a una vintena d’embarcacions es poden veure amarrades en la zona de la badia de Talamanca. Els veïns asseguren que en el darrer any s’han posat murs de formigó damunt la posidònia, amb cadenes i boies vermelles.
Amics de la Terra creu que aquestes embarcacions podrien ser d’una empresa privada amb activitats que s’haurien de fer a un port, com és la neteja de vaixells.
Per part seva, l’empresa assegura que no tenen morts de formigó sinó àncores. També diuen que poden amarrar aquí perquè aquesta és una zona de fondeig. Els ecologistes, per part seva, han demanat a Demarcació de Costes, Capitania Marítima i l’Ajuntament d’Eivissa que s’investigui si és legal.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat