L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Recorden l'arribada a Mallorca l'any 2017 d'un carregament d'arena com a exemple clar d'espoli
Una sentència ha invalidat els acords comercials i de pesca entre el Marroc i la Unió Europea que inclouen productes extrets del Sàhara Occidental. L’associació Amics del Poble Sahrauí ho considera una victòria. El Govern central confia en poder mantenir les fràgils relacions diplomàtiques amb el Marroc.
L’arribada a Mallorca el maig de 2017 d’un vaixell amb 35.000 tones d’arena del Sàhara Occidental va desencadenar una gran polèmica. És, segons els Amics del Poble Sahrauí, un exemple clar i pròxim d’un espoli de recursos naturals de l’excolònia espanyola ocupada pel Marroc. La sentència coneguda ahir invalida, en concret, un acord de lliure comerç de productes agrícoles i dos pactes de pesca.
Segons el Tribunal General de la Unió Europea, per pescar en aigües sahrauís i comprar hortalisses cultivades allà, primer ho hauria d’aprovar el Front Polisario. La Unió Europea té dos mesos per complir la sentència, que es poden estendre si recorre al Tribunal de Justícia de la Unió, instància superior.
De moment, els pescadors andalusos estan preocupats. En canvi, els agricultors d’Almeria tenen l’esperança que deixin d’arribar productes del Marroc, que els fan competència directa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues