Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Avui es compleixen 14 anys de la desaparició de 15 sahrauís als territoris ocupats del Sàhara Occidental
Avui es compleixen 14 anys de la desaparició de 15 sahrauís als territoris ocupats del Sàhara Occidental.
Ja fa 18 anys que l’Associació d’Amics del Poble Sahrauí convoca una manifestació el dia de nadal. Avui ho han tornat a repetir, amb una encesa d’espelmes a la plaça de Cort.
Exigeixen la llibertat de tots els presos polítics sahrauís. Denuncien que n’hi ha 49 i que estan sotmesos a condicions molt extremes. Demanen que siguin traslladats a presons del Sàhara Occidental per estar a prop dels seus familiars.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren