L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El 21 de març se celebra el Dia Internacional per l'Eliminació de la Discriminació Racial
El 21 de març se celebra el Dia Internacional per l’Eliminació de la Discriminació Racial. Segons les darreres estadístiques, el 33% dels delictes d’odi registrats a Espanya són per racisme o xenofòbia. Amnistia Internacional demana no afluixar en la lluita contra els prejudicis i la desinformació. Avui, Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial, les entitats del tercer sector, recorden que la pandèmia del coronavirus ha generat episodis de racisme contra la comunitat xinesa.
La pandèmia del Coronavirus ha tret a col·lació episodis racistes contra la població d’origen asiàtic arreu del món. Mentre la comunitat mèdica i científica treballa per erradicar aquesta pandèmia, alguns líders mundials han llançat missatges que discriminen a la comunitat xinesa, vinculant-la al coronavirus .
Abans que l’Organització Mundial de la Salut batiàs el nou coronavirus com a ‘Covid-19’, molts mitjans de comunicació es referiren a aquesta pandèmia com a “pneumònia de Wuhan”. El mateix president dels Estats Units, Donald Trump, ha defensat l’ús d’expressions com “VIRUS XINÈS” per referir-se a la pandèmia.
A les Balears, la comunitat xinesa advoca per lluitar junts contra el virus. De fet, ja han donat 15.000 mascaretes a hospitals, veïns i policia per frenar la corba.
Campanyes a xarxes socials, com la de #JoNoSócUnVirus, ens recorden la importància de lluitar contra els prejudicis i la desinformació.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues