Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Avui es cumpleixen 72 anys de l'aprovació de la Declaració Universal dels Drets Humans
Jani Silva és una activista colombiana que defensa el medi ambient i els drets dels hàbitats de la perla amazònica. Una feina que ha suposat enfrontaments amb petrolieres i ha arribat a rebre amenaces de mort. Jani és una de les cares visibles de la lluita d’Amnistia internacional pels drets humans.
També ho són Nassima al-Sada, una activista a favor dels drets de la dona d’Aràbia Saudita i Khaled Drareni, un periodista algerià. Tots dos estan empresonats. Avui, a Calvià, aquesta ONG ha fet una recollida de firmes per demanar el seu alliberament. Després, al consistori calvianer, han llegit alguns articles de la declaració universal dels drets humans, aprovada un dia com avui de fa 72 anys. El mateix s’ha fet al Parlament.
Amnistia Internacional denuncia que s’han vist agreujades les vulneracions dels drets humans durant la pandèmia, sobretot pel que fa a la marginació de grups minoritaris, la llibertat d’expressió i els drets de les dones o la comunitat LGTBI.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia