El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La fotògrafa té reconeguda una discapacitat del 33% a causa del Sudeck, una estranya síndrome d'origen desconegut
Ana Capó es dedica a la fotografia. Té reconeguda una discapacitat del 33%. El culpable és el Sudeck, una estranya síndrome d’origen desconegut que li ha deixat bloquejat el turmell de manera crònica. Els problemes començaren el 2015, mentre jugava a futbol sala. El peu esquerre li va girar en rodó cap a l’exterior. El cop vindria en saber-ne la causa: Sudeck, una patologia neurològica rara que condueix, en les darreres etapes de la malaltia, a la pèrdua de funció de la part afectada.
Després de moltes operacions i rehabilitació, el moviment del turmell no es recuperava. Havien passat 27 mesos i el món li queia a damunt. Fins que va aparèixer a la seva vida la fotografia emocional. Una teràpia per a l’esperit, que ha ajudat persones com Sarah Foxon, malalta de càncer i amb una mastectomia doble.
Com a part del seu procés personal de superació, n’Ana va decidir desafiar els diagnòstics més pessimistes i canvià el futbol-sala pel bàdminton. No ho va fer malament del tot. Va ser, de fet, tercera d’Espanya.
N’Ana ha exposat recentment la seva història en una exposició col·lectiva as Mercadal amb dues fotògrafes més. Un procés de creixement personal que ens ensenya que moltes de vegades les respostes són dins un mateix.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle