Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
"Formentera es troba amb la necessitat urgent d'estructurar un equilibri entre sostenibilitat i viabilitat"
L’actual presidenta del Consell Insular de Formentera, Ana Juan, tornarà a ser la candidata del PSOE per a presidir la institució en les eleccions del 2023 amb l’objectiu de “continuar treballant per Formentera i avançar en la transformació que l’illa necessita cap a una sostenibilitat social i econòmica real”.
Ana Juan, que compta amb el suport de l’executiva i la militància, ha afirmat que “ara més que mai, Formentera es troba amb la necessitat urgent d’estructurar un equilibri entre sostenibilitat i viabilitat”.
En aquest sentit, també ha detallat que “l’objectiu és trobar una harmonia entre territori i economia a l’hora d’afrontar realment aquest problema, i no mirar a un altre costat”.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €