Ella és l'artífex d'uns dels negocis més antics d'Eivissa i que encara perduren: el bar Ca n'Anneta, a Sant Carles
Ana Marí Torres ha complit 100 anys. Ella es l’artífex d’uns dels negocis més antics d’Eivissa i que encara perduren. Parlem del mític bar de Sant Carles Ca n’Anneta, que un dia va ser punt de trobada del moviment hippie de l’illa.
Va nèixer al 1872 sota el nom de Can Pep Benet com una botiga d’ultramarina quan José Noguera va comprar un terreny al costat de l’esglesia de Sant Carles. El 1942 el seu fill Bartolomé i la seva nora Ana varen quedar al front del negoci familiar
Als anys 60 els hippies varen populartizar el nom que finalment adoptaria el negoci : Bar Aneta.
La tasca d’Ana Mari torres al capdavant de Ca N’Anetta li ha valgut el reconeixement de diferents premis com el Ramon Llull l’any 2006.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda