Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
El Consell ha creat una nova línia de bus que garanteix als usuaris poder entrar a les platges de Cala Bassa i de Comte tot i que estiguin completes
L’autobús surt des de Sant Antoni i fa una ruta circular passant per Cala Bassa i platges de Comte. Entre els usuaris hi ha satisfacció per la posada en marxa del servei però també pel que suposa: no haver d’esperar a que surti gent de la platja per poder entrar en cas que la cabuda arribi al màxim permès.
La línia s’ha activat amb l’objectiu d’evitar les aglomeracions de vehicles en aquests espais que, darrerament, han obligat a restringir-ne l’accés de forma temporal. La mesura, si obté bons resultats, es podria aplicar a més punts de l’illa.
El preu del viatge ronda els 3 euros i es realitzarà cinc cops al dia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores