La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
És el primer ajuntament que s'adhereix al programa "Construir per llogar"
Andratx ha estat el primer ajuntament de les Illes que ha formalitzat la signatura del conveni per adherir-se al programa del Govern “Construir per llogar”.
Concretament, s’han cedit 3 solars: dos al Camp de Mar, situats al carrer de Taula i a l’avinguda de Gabriel Covas Alemany, de 6.199,20 m² i 811,25 m² edificables, i amb una previsió per acollir al voltant de 69 i 9 habitatges, respectivament; i a un solar al Port d’Andratx, al carrer de l’Ullastre, de 1.726,40 m² edificables i amb una capacitat prevista per a uns 19 habitatges. En total prop de 100 habitatges en règim de lloguer a preu assequible.
Així mateix, la batlessa d’Andratx, Estefania Gonzalvo, ha dit que per accedir-hi tendran preferència les persones amb residència mínim i continuada als municipis de 10 anys. A més, s’elimina el requisit de l’edat.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia