Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
En cinc anys, la plantilla ha passat de tenir 56 policies en actiu a 14
Entre les 10 de la nit i les 6 del matí, el quarter de la Policia Local d’Andratx romandrà tancat i vigilat per agents de seguretat privada. Fins ara, dins el quarter hi havia cada vespre un agent de policia per atendre les urgències. Ara, el torn de nit desapareix, amb l’objectiu de guanyar una patrulla per al servei de dia.
El regidor de Policia Local d’Andratx, Jaume Porsell, ha justificat la mesura per la mancança de policies que pateix el poble: “El torn de nit el cobria un policia que feia feina 8 hores i després tenia lliure la setmana següent. D’aquesta manera, recuperam dos efectius que podran contribuir a la seguretat ciutadana i l’ordre públic“.
Aquest divendres, l’Ajuntament i els representants sindicals de la policia s’han reunit d’urgència per continuar negociant un nou conveni col·lectiu. Els policies demanen unes condicions més bones i un augment de les retribucions. Tot, per evitar que els agents se’n vagin a altres pobles. En cinc anys, la policia local d’Andratx ha passat de tenir 56 policies en actiu a només 14.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància