La futbolista de l’Atlètic Balears, Andrea Alcaide ha estat convocada per disputar els IIIJocs Europeus del 21 de juny al 02 de juliol a Cracòvia, Polònia. La jove jugadora ha renovat amb el conjunt blanc-i-blau a la que serà la segona temporada a Segona RFEF. Andrea creu que s’ha d’estar en bona forma física i evitar lesions en una esport molt exigent. “El futbol femení va creixent poc a poc, encara falta fer més passes”, assenyala la mallorquina que també s’ha sorprès positivament davant la convocatòria per la selecció espanyola de futbol platja.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa