Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'atleta formenterera vol oblidar les dificultats en el seu bot a categoria absoluta i tornar a estar entre les millors
Andrea Romero ens havia acostumat a les alegries des de ben petita. El 2023, però, no és el seu millor any. El bot a categoria absoluta sempre és complicat.
La formenterera sempre ha estat una de les grans promeses del mig fons espanyol. Té els rècords de les Balears de 1.500 i 3.000 metres, el rècord d’Espanya dels 2.000 metres sub-23, i acumula títols nacionals per edats a la pista i al cross. Ara s’ha d’adaptar a la nova realitat.
Especialista en cross, ha de buscar la seva millor distància a la pista amb vista al somni de qualsevol atleta: els Jocs Olímpics.
Una lesió que s’ha allargat més del compte tampoc no ha ajudat Andrea enguany. Però de tot se n’aprèn.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital