Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'atleta formenterera vol oblidar les dificultats en el seu bot a categoria absoluta i tornar a estar entre les millors
Andrea Romero ens havia acostumat a les alegries des de ben petita. El 2023, però, no és el seu millor any. El bot a categoria absoluta sempre és complicat.
La formenterera sempre ha estat una de les grans promeses del mig fons espanyol. Té els rècords de les Balears de 1.500 i 3.000 metres, el rècord d’Espanya dels 2.000 metres sub-23, i acumula títols nacionals per edats a la pista i al cross. Ara s’ha d’adaptar a la nova realitat.
Especialista en cross, ha de buscar la seva millor distància a la pista amb vista al somni de qualsevol atleta: els Jocs Olímpics.
Una lesió que s’ha allargat més del compte tampoc no ha ajudat Andrea enguany. Però de tot se n’aprèn.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes