Al voltant de 200 persones han pujat a peu des d'Andratx i s'Arracó
Són els valents que han fet front de bon de matí al dia gris d’avui per celebrar la festa del Pancaritat de Sant Elm. Els peregrins han sortit en grup des de les places principals dels pobles d’Andratx i s’Arracó. Enguany, han agafat una ruta alternativa per arribar fins a l’ermita la Torre de Sant Elm.
Dues hores caminant però, al final, arriba la recompensa. Acabada l’Eucaristia, toca la ballada popular. La xeremia d’Andratx ha omplit de música i dansa aquest espai emblemàtic per tancar, d’aquesta forma., una festa andritxola de fa gairebé 20 anys.
També la dansa ha estat la protagonista d’aquesta tradicional festa andritxola, la darrera de la Setmana Santa.
S'investiguen les causes de l'accident
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables