Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Anegats, Alanaire, Suasi i els Electrodomèstics, i Reïna són les propostes del Consell de Mallorca i l'Ajuntament de Palma per dia 16 d'octubre
Anegats, Alanaire, Reïna i Suasi i els Electrodomèstics són les propostes del festival Gira-Illa Fest, que tindrà lloc el pròxim 16 d’octubre al parc de Sa Riera, a Palma. Es tracta d’un esdeveniment impulsat des del Consell de Mallorca en col·laboració amb l’Ajuntament de Palma i que busca donar visibilitat a la música en català amb actuacions de grups emergents i altres més veterans.
La vicepresidenta i consellera de Cultura i Política Lingüística del Consell de Mallorca, Bel Busquets ha explicat que els concerts pretenen ser “un aparador de la música feta a Mallorca i en català”, on les bandes presentaran nous treballs i també repassaran alguns dels seus temes més coneguts.
Per la seva banda, els integrants de Alanaire, Anegats i de Suasi i els Electrodomèstics han agraït la invitació de Cort i el Consell per a actuar en el festival. A més, tots ells han ressaltat la necessitat de donar visibilitat a la música en català i donar suport a la cultura davant les dificultats que travessa el sector per la COVID-19.
Les entrades es posaran a la venda pròximament en la web de l’Ajuntament de Palma.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions