Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Teatre Xesc Forteza de Palma va acollir anit passada la segona edició dels Premis Enderrock Illes Baleras
El Teatre Xesc Forteza de Palma va acollir anit passada la segona edició dels Premis Enderrock Illes Balears. Amb dos premis per a cada un, els grans guanyadors de la nit foren per votació popular Cabot, amb els premis a millor banda revelació i millor cançó per “llengües” i Anegats, que reberen els premis a millor directe i millor disc de pop rock per “Ànima de Riu“. Es compliren els pronòstics i, també per votació popular, OR va guanyar el premi a millor artista, Marga Rotger el de millor disc de cançó d’autor.
La crítica va premiar també Jorra i Gomorra amb el guardó a millor disc revelació per “A Manacor“.
No hi va haver sorpreses als premis de la crítica a la Trajectòria per Antoni Parera Fons, l’Honorífic que s’endugueren els eivissencs Uc i el premi del Jurat, que va ser per Jansky. Posidònia, Pere Bujosa Trio i Josep Prohens i Andreu Riera i els Black Cats foren altres dels premiats de la nit plena de talent i reivindicacions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat