Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La banda recupera una sonoritat més potent i rítmica en contrast amb l'anterior treball, en un format més acústic
Retorn Vol. II és la segona entrega del projecte que s’inicià la l’abril de 2021. La primer part, més acústica, era “per escoltar d’assegut, en sintonia amb les mesures pandèmiques“, explica el cantant de la formació, Josep Àlvarez.
El Volum II, editat per produccions Blau i que ara veu la llum, es gestà però ja en aquell moment. Presentar-ho en dos volums “és totalment premeditat” diu el guitarrista Josep Joan Umbert. Ja que, del mateix bessó sorgeixen dues criatures distintes. Les 7 cançons de Vol. II recuperen un so més potent, amb ritmes marcats, guitarres elèctriques i “sensació rock“, explica Álvarez.
Paco González, baixista, assegura que gravar la segona part d’aquest Retorn (el novè disc de la banda), ha estat un plaer i que, “a pesar dels anys, la il·lusió d’estar junts i fer música no té data de caducitat“.
Si de Retorn Vol. I la banda serverina va fer una trentena de concerts, per presentar aquest Vol. II la banda severina ja té programades més d’una dotzena de cites. El 24 de juny seran a Son Servera, el 2 de juliol a Marratxí, el 15 de juliol a Santa Maria, el 23 de juliol a Alcúdia i Sa Coma, el 24 de juliol a Santanyí.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet