Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Al setembre enregistraran el seu vuitè disc i es preveu que s'estrenarà al 2019.
Després de quatre anys, tornen als escenaris. La banda de Son Servera, Anegats, ha anunciat que es prepara per encetar una nova etapa de la formació. I ho faran amb cançons com aquesta, “Un gran escenari”.
Ja van dir que la seva retirada era temporal i que es volien prendre una pausa vital. El dilluns 30 d’abril oficiaran el retorn amb un gran concert al Teatre de Lloseta, on trobaran una banda amb un so renovat.
Al setembre enregistraran el seu vuitè disc i es preveu que s’estrenarà al 2019. Ja preparen el seu nou videoclip i també una gira de concerts. Anegats, una banda que torna amb més força que mai.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca