Els sindicats preparen la vaga general per a l’11 de novembre
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
La presidenta en funcions ha afirmat que està disposada a cridar a les urnes per decret, si no hi ha acord al Congrés
El Parlament de Bolívia ha admès a tràmit dos projectes de llei per a agilitzar la celebració d’unes noves eleccions.
Un ha estat presentat pel Movimient al Socialisme d’Evo Morales i l’altre pel Govern interí. Precisament la presidenta en funcions, Jeanine Áñez, ha afirmat que està disposada a cridar a les urnes per decret, si no hi ha acord al Congrés.
Aquesta sortida ja es va buscar pel llavors president Eduardo Rodríguez l’any 2005 amb unes eleccions que precisament van dur al poder Morales.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal
Les imatges enregistrades pel cineasta menorquí als anys vuitanta s'han digitalitzat i tornen a veure la llum a Ciutadella
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa