Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Agafa les regnes del consistori il·lusionat i amb el repte d'aconseguir tancar la contractació final del Pla General
Ángel Luis Guerrero ja és oficialment el nou batle de Sant Josep de sa Talaia. Avui s’ha celebrat l’acte de presa de possessió en el qual ha jurat el càrrec. Guerrero substitueix així Josep Marí Ribas, actual conseller de Mobilitat i Habitatge.
El socialista, però, també seguirà gestionant la regidoria d’Urbanisme de Sant Josep. El nou batle diu agafar les regnes del consistori il·lusionat, i amb el repte d’aconseguir tancar la contractació final del Pla General. Està previst que dia 10 de març hi hagi un nou ple extraordinari per anunciar la reorganització definitiva de l’equip de govern josepí.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13