Ángel María Villar ja ha sortit de la presó. El president de la Federació Espanyola de Futbol, suspès de manera cautelar, ha quedat en llibertat condicional després de pagar la fiança de 300.000 euros imposada pel jutge de l’Audiència Nacional, Santiago Pedraz. Villar va ser detingut dia 21 de juliol en el marc de l’Operació Soule, que investiga la suposada corrupció dins la Federació. També ha quedat en llibertat el seu fill Gorka, després d’abonar la fiança de 150.000 euros. Villar ha tengut un record per als seus companys d’aquests darrers dies.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.