Logo IB3N
X

Ángel María Villar surt de la presó

02/08/2017

Ángel María Villar surt de la presó

286

Ángel María Villar ja ha sortit de la presó. El president de la Federació Espanyola de Futbol, suspès de manera cautelar, ha quedat en llibertat condicional després de pagar la fiança de 300.000 euros imposada pel jutge de l’Audiència Nacional, Santiago Pedraz. Villar va ser detingut dia 21 de juliol en el marc de l’Operació Soule, que investiga la suposada corrupció dins la Federació. També ha quedat en llibertat el seu fill Gorka, després d’abonar la fiança de 150.000 euros. Villar ha tengut un record per als seus companys d’aquests darrers dies.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella