Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Jaume Anglada i Carolina Cerezuela estrenen videoclip i cançó, 'Envenéname', del que és un avanç del seu darrer treball discogràfic gravat, mesos enrere, a Nashville
Jaume Anglada i Carolina Cerezuela han creuat l’atlàntic per fer feina plegats amb el popular músic nord-americà Brad Jones, productor d’artistes com Quique González, M-Clan o els catalans Els Pets entre molts d’altres.
D’aquesta manera, han viatjat a la que es coneix com la ‘ciutat de la música’ per donar un so americà a les lletres escrites a la vora de la mar Mediterrània. ‘Envenéname’ és només un tast de “Detrás del corazón” el segon disc d’AngladaCerezuela, que arriba dos anys després de girar i tocar per prop de 200 escenaris amb el seu primer treball junts, que duia per títol “Manzana de caramelo”.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases