Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

S'ha gestat durant 10 anys d'investigació del dramaturg Jeroni Obrador
Com gestionar la por? O el benestar? El teatre pot donar les eines per aprendre’n. És el que proposa ‘Ànima’ un nou gènere que evidencia el procés guaridor del teatre.
‘Ànima’ permet al públic i als actors aprendre autogestió emocional de manera guiada. Una nova concepció escènica, multidisciplinària, que proposa viatjar per les emocions. I que es construeix a partir de la creació col·lectiva.
Diumenge, al Teatre de Santanyí, ‘Ànima’ es despullarà davant el públic. També s’estrenarà una peça audiovisual de meditació guiada protagonitzada per Lara Martorell. I per qui hi vulgui aprofundir, es crearà una comunitat en línia entorn de la pedagogia emocional.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients