Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
S'ha gestat durant 10 anys d'investigació del dramaturg Jeroni Obrador
Com gestionar la por? O el benestar? El teatre pot donar les eines per aprendre’n. És el que proposa ‘Ànima’ un nou gènere que evidencia el procés guaridor del teatre.
‘Ànima’ permet al públic i als actors aprendre autogestió emocional de manera guiada. Una nova concepció escènica, multidisciplinària, que proposa viatjar per les emocions. I que es construeix a partir de la creació col·lectiva.
Diumenge, al Teatre de Santanyí, ‘Ànima’ es despullarà davant el públic. També s’estrenarà una peça audiovisual de meditació guiada protagonitzada per Lara Martorell. I per qui hi vulgui aprofundir, es crearà una comunitat en línia entorn de la pedagogia emocional.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada